Sprutdagen 4

Hej och hå vad tiden går. Redan fjärde dagen idag. Det går som smort. Jag har inte vågat själv än, men jag bara drar upp och så är det bara köra så jag är rätt stolt! Kanske rädslan om massa stick o prover kan försvinna efter detta.. Hoppas. Känns bra i övrigt jag känner inte så mycket av det utom att jag är väldigt trött. Humöret vet jag inte imorse blev jag inte så glad när min man åkt iväg med mina nycklar men vem skulle va glad? Kanske att jag hugger tillbaka fort nu men jag är absolut inte på dåligt humör!

Well nu är det fredag och helg. Imorgon kommer syster och stannar över helgen, jag har fått en känsla av att hon är gravid... hmm.. Vi får se om det är någon nyhet som kläcks ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0