Sprutdagen 3

Ojoj vad dagarna går fort, och ännu fortare hoppas jag att det går! För en timma sedan så ringde jag Sahlgrenska igen... Men hon är såå trevlig denna Linda, med sin goa göteborska. Att jag fick rodnad och utslag var en biverkning som kunde komma läste hon i fass. Skönt! Men imorse visa det inget så det kan komma och gå. Sedan tänkte jag igår på mina små flaskor med vätska att det är 5,5 ml i en och jag ska ta 0,5 ml × 2 varje dag vilket gör att dessa två jag har kommer räcka i elva dagar. Det räcker inte alls.. När jag är tillräckligt nedreglerad så ska jag ta 0,5 ml × 1 + gonal-F sprutan. Så ja det va bara för dem att skriva ut mer till mig!

Sen har jag o min vän pratat mycket om vart man ska ta blodprov osv. VC eller sjukans labb. Tur jag har folk nära mig som jobbar på sjukan som kikar upp detta vore jätte smidigt då alltid VC har så mycket att göra.. Kanske att man kan gå till gyn också om man ringer dit, borde gå eftersom de har gjort utredningen.
För Sahlgrenska spelade det ingen roll vart man gick.


Dax för frukost/fika på jobbet!


Kommentarer
Postat av: J

Det går framåt. <3

2012-04-19 @ 10:04:43
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0