Sprutdagen 2

Gick bra igår kväll med, gjorde lite ondare på den sidan och sved lite mer.. Men imorse gick det kanon igen! Jag blir lite nervös och måste andras några djupa andetag innan sticket haha och kan inte titta så det där med att ta sprutan själv kan jag ju glömma ;) Mannen är superduktig i alla fall!
Dock hände något läskigt imorse. Efter allt va gjort och mannen åkte till jobbet så börja magen klia.. Bara på en fläck där sprutan togs. Sedan klia det och kom små röda prickar som va svullna men sen efter någon timma så blev det ok igen. Vet inte varför? Kanske de va luft som orsaka det? Eller att den inte gick tillräckligt långt in? Aja det är bra nu iaf och tror inte jag behöver oroa mig.

I eftermiddag efter jobbet blir det promenix med bästa vännen, Länge sen nu saknar henne så! Det börjar ta sig i vår process :) Och ikväll kommer mamma en sväng.

Idag kör jag nya livet utan godis. Vi får se hur det går. Det gick förut så varför inte igen? Man kan få ta på lördagen eller fredagsmyset. Men o andra sidan finns det knappt något gott godis längre så vi får se helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0