Sprutdagen 11

Elva dagar har redan gått snart helt sjukt. Tiden har gått både långsamt och sakta på något sätt. Allt känns hur bra som helst. Imorse försökte jag verkligen ta sprutan själv, men det slutar med att jag bara sitter och stirrar på nålen. Dock sprutade jag in själv men sen kunde jag inte dra ut den själv heller haha så tur jag har min fina man. Ikväll blir lite värre då har jag ingen som kan hjälpa mig, så vi får se hur det ska gå. Får väl ringa hem någon i akut om så blir fallet!

Igår innan jag gick hem ifrån jobbet hade jag mitt efterlängtade samtal med chefen. Alltså efteråt när man har berättat och pratat om det, vad löjlig man känner sig!? Helt sjukt. En stor sten lätta från hjärtat typ! Jag hade i alla fall fullt stöd ifrån chefen och min andra kollega som är produktansvarig här. Det kändes så bra, som att vi bara kom varann ännu närmare än vi redan är. Jag är stolt! Nu behöver vi inte hålla inne detta längre med skumma besök på Sahlgrenska, nu kan vi slappna av allihop. Ser fram emot fyra dagars ledighet nu på minisemester med min livskamrat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0