Sprutdagen 10

Nu hoppas vi på mens snart! Imorse gjorde det så sjukt ont av sprutan! Jag är nästan lite öm än. Vet inte vad som hände men det va inget bra ställe i alla fall!! Jag ska banne mig klara av att ta sprutan själv ikväll. Annars går väl allt framåt. Lite avis på vännen som har ÄP på måndag redan men snart är vi där med! Jag bara sitter här idag och väntar på att klockan ska ticka på så att chefen kommer tillbaka till jobbet och jag kan berätta för honom. Jag hoppas att det kommer att gå bra och att han accepterar det som händer. Jag menar vem skulle inte? Så ja det ska nog gå bra. Jag är så nervös att jag är iskall och har skit ont i magen, vet inte varför egentligen men det är väl en rädsla jag har att det ska skita sig med jobbet eller något. Det är ändå nu mer än någonsin det är viktigt med jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0