Sprutdagen 1

Shit va nervös jag va imorse. Jag har ändå lyckats sova gott men vakna när mannen gick upp och kunde inte somna om. Tänkte. Vred o vände. Kollade på sprutan. Ropa på mannen som fick komma o bara hålla om mig lite. Jag fattar inte hur spruträdd jag är! Jag trodde inte det.. Den är så liten liten men jag tror ändå det värsta. Börja dra upp sprutan o blev fel o luft i herregud tiden tickar ju med mannen börjar sju kl va väl halv.. Till slut går det bra. 0,5 mg uppdraget och redo. Jag grät i en kvart ungefär och höll i den själv, men nej det gick inte. Halv la mig i sängen och höll nattlinnet över ögonen och tog djupa andetag. Mannen klämmer ett grepp på magen o vips så är det klart. Sved lite bara. Kändes inte ett dugg annars. VA? Varför är man så mesig.. Kommer säkert bli samma ikväll och imorgon och nästa dag men jag fixar det nog.

Svet till någon gång mer efter men sen har jag inte känt något än så länge. Och hoppas det fortsätter då :)
Nu är vi igång! Gött!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst <3

2012-04-17 @ 14:01:08
Postat av: Malin

Härligt!! Vad är det för sprutor ni tar?? Jag har bara tagit puregon å den är som en insulinspruta.. Kommer gå bra alla andra gånger oxå. det tar bara ett par dagar att vänja sig!!=)

2012-04-17 @ 19:07:25
URL: http://barndrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0