ooh

Nu är det bara helgen som säkerligen kommer gå SÅ fort. Sen är det måndag. Det innebär att den natten från måndag till tisdag kommer jag säkert va skit nervös och inte kunna sova, men vad gör det när det är då hela processen börjar! Det är så roligt att jag har lite koll på några som börjar samtidigt som mig.. någon dag emellan bara. Vad gör man utan familjeliv.se? Jag hade nog gått under av frågor och funderingar.. Fast jag kan ändå inte låta bli att tänka på när BM sa i tisdags att man verkligen INTE ska läsa på nätet om vad andra skriver.
Men man kan väl läsa iaf ;)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEJ!

Ja det är skönt, det ser ut som det blir direkt till hösten.. Men hoppas på ett info möte innan semestern.. =) Ser att det är rikitgt nära för er :D önskar er all lycka till :D

2012-04-13 @ 21:50:49
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se/
Postat av: J

Lite måste man f¨läsa, och skriva av sig ;)

2012-04-13 @ 23:34:50
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0