Nedräkning

Jösses vad tiden rinner iväg! Det är så underbart! Jag fyller dagarna med jobb, fina kollegor som lättar upp allt och mycket skratt blir det. Försöker fylla tiden med vänner, leenden och solsken! Mycket kramar och pussar. Jag har börjat om känns det som. Jag har bytt liv. Fått nya uppfattningar. Kan det bara vända såhär eller är det vårkänslor som spökar? Jag känner mig lycklig! Vi kanske är på väg att bli gravida!! Jag har nog inte förstått ännu vad det är som ska ske. Men vad som än händer, har jag nu börjat nedräkningen... Imorgon om en vecka ska vi till Sahlgrenska och sen efter en vecka till så börjar det. Jag kommer inte ens kunna sova tror jag natten till den 17de. Det kommer pirra hela tiden. Jag kommer vara nervös över vad jag kommer känna och hur jag kommer må - reagera. Nervös inför smärta. Men jag vet att min fina make kommer göra detta utan problem! Jag litar på dig fullt ut mitt hjärta, mitt allt.

Tack för era fina kommentarer och ert stöd med. Vad vore man utan några som går igenom samma process? Det gör så mycket att bara få veta att det finns faktiskt fler som delar samma tankar som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0