Irriterande!!

Ja det är bara förordet. Jag åker iväg på lördag och är borta fyra dagar vilket gör att jag måste få mer sprutor tills dess. Så efter att jag hade ringt igår skulle de skicka recept till mig. Åker till apoteket och ska hämta/beställa och nej de har inga hemma så måste beställas och något recept har INTE KOMMIT! Vad händer? Nu måste jag få tag på dem kl 8 imorgon så att jag kan beställa hem tills fredag... Annars får de lösa det bara. Hon på apoteket va ju ganska förstående ändå så hon sa att jag får hämta i så fall på VC eller något liknande så jag klarar mig. Men man blir ändå nervös. Mer vätska hade i alla fall kommit :)

Vi får se vad de säger imorgon OM jag får tag på dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0