hormoner

Som vanligt försvann mitt inlägg.. Är kanske inte blogg så bra att ha? Vad ska man ha?
Jag har i alla fall sjukt mycket hormoner i kroppen.. Jag vill äta hela tiden. Helst kakor. Jag bakar mer än vanligt nästan varannan dag... Sen smakar jag o sen fryser jag in, tar med till jobben eller så ger jag bort det. Min nya drog är kiviks pärondryck. Jag är ovanlig trött hela tiden. Jag sover gärna länge, vilket jag ADLRIG gör annars. Man kan nästan tro jag är gravid. Men hur ska det bli sen om det redan är såhär nu? Knasigt. Kanske har det varit för att jag haft ÄL. Eller för att starten närmar sig och jag är nervös. Kanske blir det tillochmed bättre av att få mer hormoner? Vi får se. Snart är det dax. En dag kvar. Jag måste ringa BM imorgon fö en sista koll på att allt blir rätt. Kommer få gå upp mycket tidigare än vanligt, just för att också samla mod för det måste ske direkt eftersom mannen måste till jobbet. Men vi kommer fixa detta. Det vet jag. Du och jag.


Kommentarer
Postat av: J

Hahh, men jag är likadan! Förut det med att baka då ;)

Men suuuuuupertrött. Jag kommer ju hamna i koma till slut.



20 minuter kvar till spray höhöhöh

2012-04-16 @ 11:43:38
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0