Helt sjukt kul !

Att börja dagen med att läsa i min fina väns blogg att deras möte gick hur bra som helst och att hon börjar spraya EN dag innan mig! Det är sjukt! Och så roligt! Jag är så glad att ni fick börja så tidigt jag trodde nästan ni skulle få vänta lite med ååh vad jag jag blev nu, Det innebär att vi kommer följas åt hela resan! Förutom att du ska spraya och jag ska spruta så blir allt nästan samtidigt, beroende på blåsorna då..
All lycka till er J <3 We can do it!

Tjohoo vilken bra dag nu längtar jag så! (som om ni inte redan visste det...)
11 dagar kvar (men vem räknar ;)...) tills jag vaknar upp nästa morgon och ska börja med sticken. Äntligen!



Kommentarer
Postat av: J

Eller hur?! Så himla häftigt!!

Nu ska vi lyckas på en gång också. :-)



Fick du testa sprutan? Jag tyckte inte att det kändes ett dugg!! Haha ;-D



<3

2012-04-06 @ 14:42:44
URL: http://Yousofines.blogspot.com
Postat av: J

VART ÄÄÄR DUUU? Hur mår du?

2012-04-10 @ 23:59:07
URL: http://yousofines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0