13..

nu är det bara 13 dagar kvar sen är det dax.. Jag måste dock verkligen kika upp med dem på tisdag hur det är med tider osv. Eftersom min man ska sköta sprutorna så kan det vara lämpligt att det är ex 6.30 och 18.30 det bara måste passa in på morgonen och sen måste det passas in på hans träningar med. Annars får mamma lite att göra på kvällarna när inte han är tillgänglig ;) Eller så går det så bra att jag kan fixa det själv sen! Vi får väl se. Jag börjar mer och mer tro på oss, något slags mod börjar krypa fram och jag börjar faktiskt förstå vad vi gör och vad som hända skall. Jag tror inte riktigt jag har förstått allt innan, men nu klarnar det för mig.

Nervös.
Spänd.
Förväntansfull.
Full med hopp.

Thats me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0