12 timmar....

...kvar tills det smäller. Om jag börjar bli nervös nu, vad är jag inte då imorgon!? Men jag har ändå positiva tankar. Jag längtar så efter att få se ett alldeles eget starkt och fint plus. Vårat. Något vi kämpat för. Men nu får vi ta en dag i taget och lyckas vi inte första gången så kanske andra eller tredje :) Vi får försöka hålla modet uppe. Jag hoppas det är lindrigt så jag vågar ta sprutorna själv sedan.

Blev lite orolig idag. Min chef sa till mig att jag ev måste åka till stockholm för en liten snabbis utbildning inom två veckor. Hur tänkte han där? Vi går snart live med nya företaget och det kommer sådanahär saker nu? NEJ jag har inte tid med sånt där! Vem ska då hälpa mig, kommer ju dö om jag ska sova på något hotell och va ännu mer bitter om jag nu blir det. Nä vi får se. Kanske finns det en lösning. Kanske inte. Då måste jag berätta...

Dessa tolv timmar. Undra om jag kommer sova något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0